Mihrinz1453 Ben bebeğime 2 farklı mama veriyorum sma ve hıpp veren varmı aranızdan acaba bi rahatsızlık olur mu bebekte bişey olur mu veren var mı
plakayerli Mihrinz1453 bende de sma vardı bi de hipp sipariş ettim. Nasıl bir sırayla veriyorsunuz. Ve ayrıca emziriyor musunuz? Bana sma’nın tadını çok sevmedi gibi geldi o yüzden hipp de aldm 3 haftalık bebeğim
zehraaktas Mihrinz1453 sma nın biberon mamasını veriyorum 2 farklı marka da kaşık mama var biri bebelac biri hero baby sma yı pek beğenmedi sanırım doyurmuyor da değiştireceğim muhtemelen
A2B4 Mihrinz1453 hipp bizde acayip gaz,kabız yaptı evet dyrmuo,sma şekerli evet aslında aptamil çok iyi…. O da gaz kalbz yaptı
Elizz_ Ben de hipp combiotic ve sma optipro kullanıyorum bebeğim 3 aylık. Bir sıkıntısı olmadı şuana kadar
Mihrinz1453 plakayerli ben emzirmiyorum süt çok az malasef mama veriyorum sma çok seviyo hıpp öğlen veriyorum hazmetmesi zor sanki oyüzden genelde sma veriyorum öğlenleri hıpp
YaseminAren Mihrinz1453 ben her kutu bıttıgınde farklı mama aldım 🤣 sma laktozsuzu en cok sevdı aptamıl ı asla sevmedı uyju arası bıtırttım zorla aynı anda 2 tane kutu bıtıs yenı baslamgıcta vermıs oldum sorun yasamadım