Kızım 4 ay 14 günlük bir ayı geçkin süredir meme reddiyle uğraşıyoruz sadece geceleri emiyor gündüzleri zorla emziriyorum oda 2 dakika bu süreçte doğal olarak sütümde gitti artık kendi sütümden geçtim bari mama yesin diyorum oda yok denemediğimiz mama kalmadı sma aptamil bebelac son bugün golden goat aldım onuda içmiyor sürekli öğürüyor resmen beslenmeyi reddiyor neden böyle bişey yapıyor olabilir bende pirinç unu yapıp yediriyorum onu çok seviyor ama her defasında da onu vermek istemiyorum çünkü daha çok küçük lütfen yardım edin ne yapacagımı şaşırdım ek gıda için çok erken ama geçmek istiyorum vicdan yapıyorum aç kalıyor çocugum içim hiç rahat değil.
Şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için