Busra-04 Y-A-Annesi ben vivensden üç kapılı almıştım şu an bebeğim bir yaşında biZe yeterli geliyor https://www.vivense.com/zenio-side-side-3-kapak-2-cekmece-gardirop-beyaz-modeli.html
ruveydaensar Y-A-Annesi Vivenseden aldım. Resim yükleyemedim nedense . link atmak da yasak diye böyle adını vereyim 🤭 METALİA PERLİNO AYAKLI GARDIROP, 4 KAPILI 2 ÇEKMECELİ dolap.
Duyulurum Y-A-Annesi çok küçük bir şey almayın derim. Almışken mümkün olduğu kadar büyük ve kullanışlı olsun. Biz beş çekmeceli, üç raflı bir sifonyer yaptırdık çok işime yaradı ve yarıyor ama şimdi ikinci bebek geliyor. Şimdi ne yapmalı bilmiyorum…
Y-A-Annesi Busra-04 dolabın kalitesi nasıl dandik bir şey olmasın ama tam istediğim gibi tek cocuk var zaten yeterli bana
Y-A-Annesi ruveydaensar vivense önermiş bir annemiz daha memnun musunuz peki dandik olmasını istemiyorum
ipekli plakayerli bende bundan aldım 210 cm baya iyi oluyor uzun yıllar kullanır diye düşünüyorum. Bebek dolapları kısa oluyor dolabın üst kısmının boş olması hiç hoşuma gitmiyor valiz filan koysan çirkin duruyor
aybikreis Y-A-Annesi Ben de arıyorum. Ama çok raflıya ihtiyacım var baktıklarım hep askılı rafsız. Böyle önerisi olan varsa bakabilirim
Mrymalya aybikreis ben ikeada aldım pax model 2 metre olan 3 kapılı içine istediğim gibi dizayn ettim cok memnunum bi tarafı full raflı 2 kapılı olan tarafta da 3.cekmece 1 raf var
livanurvealpinannesi61 Y-A-Annesi çilek mobilyadan aldım ben. En kaliteli çilek mobilyanın ürünleri. Çizilme VS olmuyor.
aybikreis Mrymalya camlı bir model çıkıyoe baktım da. Doğru mu bakmışım, camlı istemiyorum evdeki dragonlar 1 haftaya kırar 😃
Mrymalya aybikreis https://images.app.goo.gl/qLofkM1mezYDnHAV8 İçi burdaki gibi ama 2 li tarafta 3 çekmece var benim https://images.app.goo.gl/y21Pd1pWRUgiJtW29 Dış kapaklarını da böyle seçmiştim
Denizzz88 Y-A-Annesi caploonba mobilyadan aldık biz tüm odasını dolapta güzel memnunum 3 kapılı 2 çekmeceli raf falanda var içinde
Busra-04 gocebebirbayan teşekkür ederim evet iki çocuk için yetmez benim yerm su anlık buna müsait ama arkadaşımızn yeri uygunsa büyük almasında fayda var tabi