Oğlum 3 aylık ama iki aylık aşısı olmadı henüz enfeksiyondan yoğun bakımda yatmıştı sonradan da hemen toparlamadığı için doktorum erteleyelim biraz daha demişti, artık olabilir demişti bugün de sağlık ocağından aradılar aşının günü geçtiği için öncesinden bi test yapılacakmış testin sonucuna göre aşı olacakmış böyle bişey yaşayan var mı