Ya çözüm bulamıyorum kesinlikle yemek istemese valla peşinde hic koşup zorlamam yemek istediği kadar yediririm ama yemek istiyor hatta hızlı yemek istiyor hızlı veriyorum bu sefer ağlama krizine giriyor ağlamasını geçtim ağlarken boğazına kaçiyor korkudan ölüyorum 5 ayda geçtik ek gıdaya iştahlı bir bebek ama neden yerken böyle anlamiyorum yiyor yerken ağlıyor sonra bitti diye bu sefer ağlıyor şaştım kaldım yemek yedirmek bana ızdırap gibi geliyor hiç böyle olan var mı acaba tek biz mi böyleyiz doktoru bile anlam veremedi