Merhabalar,
Benim bebeğim bugün 2 ay 1 günlük oldu. Doğduğundan beri ilk günler dışında geceleri uyuyordu. Hiç uyku sorunu yaşamamıştık. Ta ki 4 gün öncesine kadar. 4 gündür uykuya dalmakta güçlük çekiyor. Ne gündüz ne gece uyuyor. Sürekli emmek istiyor. Emzirirken uyuyakalıyor ama sonrasında beşiğe yatırdığımda anında uyanıyor. 4 gündür o kadar yoruldum ki anlatamam.
Sebebiyle alakalı İlk aklıma gelen şey doymadığı oldu sürekli emmek isteyince ve uykuya dalamayınca. Ama o emmeyi bıraktığında dahi sütüm hala geliyor. Öğrendiğim kadarıyla 8. Hafta atak dönemiymiş. Acaba ondan olabilir mi? Bir de 4 gündür babası iş seyahatinde. Babasını arıyor olabilir mi? 4 gündür aşırı yoruldum. Hasta olacağım diye korkuyorum. Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum.
Teşekkürler.