Demir damlası kullanmasak olmaz, kullanınca kabız oluyo. Damlayı değiştirdim yine aynı. Poposu kipkirmizi oldu artık çok zorlaniyo. Ocean kullanıyorduk 6 aydır son şişe kabız yaptı bestirona geçtik o da aynı. Sağlık ocağına soruyorum onlar da bilmiyo ne yapacağım şaşırdım. Aynı zamanda kabızlık için şurup mi kullansak var mı böyle başına gelen 😓