Bebeğim 5 ay 7 günlük. 4. Ay atagini zor geçirdik. Gece uyanir bir iki saat uyumazdi her uyanisinda. Atak bitti eski duzeninie döndü bir kaç gün. Bu arada 3.5 aylıktan beri de meme reddi var . Sadece gece emiyordu. Son 4 gündür yine gece uyanıp uyumamaya başladı neden böyle yapıyor :( bir de 3 gündür uykuda bile emmiyor artık. Çok üzgünüm. Göğsüm taş gibi oldu. Ne yaptıysam donduremedim memeye memeye yaklaştığı an ağlıyor. Ne uyuyor ne emiyor çok yoruldum .