Lykiavvv Bebek de uyaniyorsa salona gonderiyordum ama depremden sonra korktum hepimiz aynı odada olalım diye gondermiyorum. Durtukluyorum, yan döndürüyorum vs. Ben genelde yatakta okkalı bir sekilde dönerim ya da ayağımı bacağına degdiririm biraz sert bir şekilde o arada o dönüyor uykusu hafifliyor sanırım 🙈