Benim kardeşim orda tekniker ,senin hastanende doğum yapayım dedi asla izin vermedi 😂 sebebini sordum ordan bize çok bebek geliyor doğumdan sonra dedi . Ortopedi teknikeri kendisi. Doğum yaparken kolay olsun diye sanırım bebeğin omuzdan kolunu çıkarıyorlar . Normal bi işlemmiş ama sonrasında uğraşmak var tabi .