Musabnannesi Bebeğiniz için anason kullanan anneler yıldız anason mu iyi yoksa tane anason mu birde hangi marka kullandınız? İkinci sorum da diş etleri için karanfil yağı önerisini burada okumuştum acaba hangi markayı tavsiye edersiniz? Teşekkür ederim…🌼
Ysgl26 Musabnannesi anason kullanmadım ama karanfili kendiniz yapın. Neden herşeye para veriyosunuz ki. 10-15 tane karanfili rondodan geçirdim üzerini geçecek kadar zeytinuağı ekledim kapaklı bi kapta buzdolabında 2 gün bekletin.. sonra donuyor zaten. Ondan sonra kullanabilirsiniz baya rahatlatıyor
Ysgl26 Musabnannesi siz bilirsiniz elbet ama brn onların da ne kadar organik diye satılsa da illa ki içinde koruyucu katkı maddesi olduğunu düşünüyorum
Noname21 Musabnannesi anasonu bilmiyorum ama karanfil yağını denedim Yakıyor bayağı uyuşturuyor evet 20 dakika falan ama sonra geçiyor
MotorcuAnne Musabnannesi karanfil yağını aktardan almıştım. Diş dönemini öyle atlatmıştım. İnanılmaz işe yarıyor ve ağrıyı dindiriyor. Anason yağı ne içindi)
Musabnannesi MotorcuAnne anason bitki çayı canım bebekler 2 aylıktan itibaren kullanabiliyormuş gaz giderici sakinleştirici uykuya kolay geçirme gibi özellikleri varmış