Merhaba anneler
3,5 aylık oğlum kendi doktorumuz göz muaneyr götürün dedi birinci göze götürdük orda bi el lazer cihazıyla gözlerini çektiler göz doktoru gayet iyi ama bi göz 50 bi göz 75 astigmat gözüktü normal dedi ama gelişim çağında olduğu İÇİN ister istemez takılıyorum bende 1 yaşında tekrar gelsin dedi bu durumda olup 1 yaşında neler oldu cok merak ediyorum ?