Merhabalar , Bu deprem olayıda girince içine üzüntü stres korku mahvoldum psikolojik olarak gerçekten , Öncelikle herkese çok geçmiş olsun diliyorum rabbim bidaha yaşatmaz böyle acı inşAllah 🤲🏻 Birşey sormak istiyorum 15 aylık kızım var
Gündüz ilk uyku 11 de uyuyup 12:30 kadar felan uyuyor
ikinci uyku 4:30 gibi 5 buçuk gibi kalkıyor ( öğlen )
Gece uykusu 10-11 gibi yapıyoruz 12 den sonra defalarca uyanıyor ve asla uyumak istemediği zaman başlıyor gece 3 den sonra şuan yaklaşık 3 den beri sallıyorum saat 6 ya geliyor sabah , Bu duruma ne yapabilirim ? Berbat durumdayım artık