Günaydın kızlar oğlum 39 derece ateşliydi doktora gittik serum takıldı kanında idrarında enfeksiyon yok serumla beraber ateşi normal seviyeye düştü aferin şurup ve antibiyotik yazıldı akşam aferinini verip uyuttuk 3 den beri uyanığız ateşi 38 oldu alnına ıslak bir bez koyuyorum üstü ince merak ettiğim enfeksiyon yoksa ateş neden olur doktor mesaisi bitince çıkmış ulaşamadım o yüzden soramadım henüz