Zece1 Hanımlar bugün üçüncü gün bay bay night kullanıyorum bebeğime. 4. Aydan beri uykuları geç uyuma geç uyanma şeklinde. 1 yaşına girdi iyice bozuldu uykusu sabahlar olduk. Şu an 12ay22gunluk. Kızım saatte veya iki saatte bir uyanır emer geri uyur. Ama bu gece bi acayip. Uyutuyorum koyuyorum yatağına 10 dakika geçmiyor çığlık atıyor ağlıyor bağırarak sanki korkuyor gibi. 12de uyudu 6 kez uyandı. Damladan mıdır?
Dvb1016 Zece1 55. Hafta atagina denk geliyo, bebekler atak haftalarinda yeni bir kazanima sahip olurlar ve bu onlari korkutur. Bu atagin sonunda ona kisa komutlara uymaya basliyolarmis. Gecici bir surec oldugunh ve onun zor bir donemden gectigini unutmayin
Goktugbey Zece1 bizde aynen böyleyiz hatta ben de damla denedim fayda eder diye yok yine uyanıyor damla ile alakası yok yani doktor da bu dönemler de oluyor dedi 😔
Adaa10582 Zece1 atak haftası, bari bu haftadan sonra güzel bir uyku eğitimi verinde düzene girsin. Youtubedan instagramdN okuya okuya izleye izleye kendimce uykumu eğitimi verdim. Sizde deneyin araştırın. Sonra çok sıkıntı çekersiniz
irva Zece1 Baybay night sağlığa zararlı bir damla.Çocuklarınızın uyku düzenini damlalarla bozmayın.Sonra o damlayı bıraktığın an bütün düzen hepten bozulacak.Atak zamanları olur,diş dönemi olur.Yani mutlaka vardır bir sıkıntısı.Ama geçiyor hepsi zamanla.
Zece1 Dvb1016 Evet atak haftasındaymış şimdi hesapladım. Son günler bakalım düzelecek mi ağlayarak uyanması
Dvb1016 Adaa10582 ben uyku egitimini verdim, kendi odasina gecircektim depremden sonra gecirmeye korktum hep gozumun onunde olsun istiyorum vazgectim ayirmaktan odasini 😔
Adaa10582 Dvb1016 saçmalamayın. Olacağı varsa sizin yanınızda da olur. Kötü düşünüp kötüyü çağrıştırmayın. Hayat devam ediyor
Dvb1016 Adaa10582 cok korkuyorum, deprem riski cok yuksek bir yerde yasiyorum, surekli duvarlari tiklatiyorum acaba saglammi diye 😔 elimde degil keske gecse korkum, 1999 depreminden kalma travma oldugunu dusunuyorum cok kotu gunler gecirmistik 😔
Zece1 irva 4. Aydan beri uyku düzeni diye bir şey yok. Erken kaldırdım olmadı erken yatırdım uyandı. Ben de en son bu damlaya başvurdum
Zece1 irva Bıraktım 3 gün kullanıp. Sanırım alerji yaptı pişik benzeri kabarcıklar oluştu. Bıraktım bi günde söndü nerdeyse
Gulceninannesi25 Zece1 atak olabilir sizinle aynı kızım var sanki bisey olmuş gibi ağlıyor ama damla verdirmedi hiç doktor öneriyorum papatya çayı verebilirsin dedi bizde 4 yada 4.5 aydan sonra en erken 12 de uyuyor sabahta belli olmuyor bazen erken de uyanıyor ama genelde geç uyanıyor
Zece1 Gulceninannesi25 tek mi ilgileniyorsunuz? Bi dönem kabul ettim benimkızım geç uyuyor geç uyanıyor diye ama son zamanlarda geceler gündüz oldu ben de son çare baybay night kullanayım dedim
Dvb1016 Zece1 ayni seyleri yasadim suan 6.5 aylik 20 gundur yime duzene girdi ama gec uyuyo artik 10.30 11 gibi, gece uykusundan onceki son 4 saat uyutmayin uykuya gecisini kolaylastirin youtubeda karanlik ekranli pispis sesi var televizyondan onu aciyorum arka fondada yavmur sesi var cok guzel daliyo onunla birlikte geve 2 gibi son kez altini degistirip mama veriyorum cok cok nadir emmek icin uyaniyo yada kaka yaptiysa uyaniyo
Zece1 Dvb1016 Henüz küçükmüş bebeğiniz. İnşallah bir an önce düzene girer. Bizim bi türlü tamamen düzelmiyor