Daha önce post açmıştım arkadaşım eşi dövuyor bızde kalıyor dıye 16 gün kaldı ben ve eşim annemlerde kaldık evde tekti hiç göründüğü gibi değilmiş meğer işi gücü telgramds erkek ile konuşmak ordan sevgili yapmış kocası evdeyken dışarda buluşmuş sonradan döküldü eşimin dayısı vardı iş konusunda yardımcı oldu harclk verdı garibandır diye yemeğe falan gittik hepımız adamda art nıyet yok kızım anam bacımsın dedi pazar günü arıyorum yazıyorum cevap vermedı sonra bir mesaj ben evden ayrıldım başka arkadaşıma gittim gitsin umrumda olmaz neymiş eşim ona sarkıntılık yapmış abi dedıgım sahışı ona ayarlamaya çalışmışım ağıza alınmayacak laflar eşi ulaştı herşey anlattım annesınede anlattım evımden giderken kıyagetımı televizyonumu leptopumu almış halen daha tehtit ediyor eşi ayrı arıyor tövbe allahım gece gece sinirlendim insanlara iyilik yap kötülük gör