Merhaba, bebegim uzamis sarilik . 1 aylikken degeri 9 cikmisdi, 2 ayliginda 7 cikdi. 1 haftaya 3 aylik olucak hala ten rengi sari sadece yuzunde ve goz icinde kalmis , tum bedeni beyaz. Ne zaman gececek?😬 ve kabizligi var sariliklami alakali? Basina gelen varmi?