Hayır abartmıyorum çok normal bi düşünce ama biraz da kadere inanın ne malum Allah tarafından çocuğunuzun evden çıkarılması belki bahaneydi çıksaydı kurtulurdu yani gelecek olan heryer de gelir ama tabi gözümüzün önünde istiyoruz çok haklısın bende böyleyim hatta daha fazla kurup kafama takıyorum ama böyle de bi gerçek var