Kızlar 2 gündür bebegimde aşırı burun tıkanıklığı var serum fizyolojik, buhar, burun yikama hepsini denedim ama geçmiyor ağzından sümüksü şekilde salya geliyor serum fizyolojikten sonra yaşayan var mı ne yapmam lazım acil yardım edin doktorlar da depremden dolayı polikliniği yok çaresiz kaldım