Ayazefe1 benimde bebegim 1 2 saat olmadan acikiyor biz 2 ay 10 günlüğüz. 2850 dogdu. 2 ay 6 günlükken 5300 grm di tabi daha oncesinden hastalamisti 23 eylulde 4950 idi yani 19 gun icinde 1 kilo almisti sonra hastaladi sürekli kustu ishaldi bide 1 gecede 150 grm verdi. Ama benim bebegimde aynisini yapiyor sütüm yetmiyor diye korkmayin aylik kilosunu 500 altinda aliyorsa o zaman vardir birsey. Simdi bide tek göğsümle doyuyor heralde benim bebegimde sag göğsdeki sütüm baya azaldı heralde ilk dogdugunda alamamisti. Sonra aldi yara oldu yarildi heryeri sonra almak istemedi baya ugrastim agzina farkli geliyordu aliyordu ama cok durmuyordu bide cektikce süt geliyordu. Simdide ayni cektikce geliyor. Ama daha yeni sütümı sagiyim dedim ondan once emmisti az bi sagdim az az süt geldi sonra 2 bardak su ictim tekrar emmek istedi verdim 1 dk bos cekti süt indi yutkunmaya basladi ama uykusu geldi uyudu elimle sikti tazzikli gelmiyor oyle fiskirmiyor süt geliyoe ama islatiyor zlsadece ucunu ne yapacagim bende bilemedim ebemle konustum sagma 15 20 dk emzir dolmasini bekle diyor.