-Alp_ dogdumuzdan beri 1 numara kullaniyoruz sorun yaşamadık hiç ne gaz ne öğürme olmadı .. baby goat almıştım o baya kokuyor gelmisti bana biberon da kalıntı bırakıyordu keçi sütlü olduğu için diye düşündüm bir iki verdim baktım kızarıyor kullanmadım onu