Anneler oglum 5. aya giricek 10 gun sonra inşallah ama devamlı aglıyo sadece uyurken aglamıyo yani aglamak degilde mızmızlanıyo inliyo gibi sesler çıkarıyo ama devamlı uyurken her gece aglama krizlerine giriyo 30 dk 1 saat aglıyo gozleri kızarıyo ama uyumak istemiyo hıç kıyamıyorum aglamasına neden boyle ilk anneligim ve daha önce boyle kuçuk bir bebekle pek aynı ortamda durmadım