Depremden beri oğlumu yanıma aldım üçümüz yatıyoruz ama eşim söyleniyor. Alışırsa bir daha yatağında yatmazmış, gece uyuyamıyormuş. Böyle olacaksa kendim odada yatayım dedi. Çok Korkuyorum üçümüz birlikte olalım istiyorum ben. Zaten sabaha kadar da uyumuyorum.Sizin çocuklarınız kendi odasında mı yatıyor bi yandan da nereye kadar birlikte yatacağız diyorum 3 yaşında