incikko [https://www.hizliresim.com/oc4gf17 görsel] [https://www.hizliresim.com/e9h8i6j görsel] Bebeğimin yanağı 4-5 gündür böyle kuru egzamsmsı bişey krem sürüyorum biraz hafifliyo sonra bakıyorum kızarıyo alerji mi bilmiyorum normal yediklerinden farklı hiçbişey yemedi kakasında mukus yok vücudundada bişey yok acaba kuruluktan mı çünkü bugün bi dışarı çıktık geldik soğuk vurdu yüzüne eve geldiğimizde baya kızartmıştı anlayamadım sizce nedendir
Azra41 incikko 5 gün önce mi dışarı cikmistiniz da böyle oldu ? Eğer öyleyse soğuktan olmuş olabilir usumustur canı aciyor mu ki acaba 🥹 kıyamam yavrum uyş..
incikko Ekimkizi ya yediğimiz şeyler dışımda bişey yemedim o da yemedi alerji olsa başka etkileri de olmaz mıydı
incikko Mferideb 9 aylık yedikleri dışında ekstra bişey yemedi aslında hiç 2-3 gün dışarı çıkarmicam bakayım geçiyormu
efesraa Benim bebeğim 8 aylık 4 aylıkken çıktı bizde de bol bol nemlendir ben corasatin kulanıyorum bir çok doktora da götürdüm alerjik bir bebek yaşına girdiğinde alerji testı isteriz dedi nemlendirmeye devam denildi. Bazen kayboluyor tekrr çıkıyor malesef
incikko efesraa aslında alerjik değil benim bebeğim yani hiç öyle bir etki görmedim nemlendiriyorum kızarıklık geçiyo kuruluk gibi kalıyo sonra 4-5 gündür bi kızarıyo bi soluyo
Bebegimm1 incikko yanakları kuru ve sert mi benm bebegiminki sert bazen kızarıyor orayı nemlendiriyorum kış ayında oldugumz için galiba cildi kuruyor benmde ellerim falan kışın kuruyor alerjiden şüphe etmiyorum her zmanki şeyleri yiyor bana göre cildi kurudugu için kendimdede oluyor çnkü
incikko Bebegimm1 evet benim cildim de aşırı kurudur bebeğiminde kuru sürekli nemlendiriyorum banada öyle geldi alerjiden şüphelenmedim bende ama 2-3 kişi alerji diyince bi aklıma takıldı
Bebegimm1 incikko farkli br şey yemediyse alerji değildir istersenz doktora da danısın derm ama ben alerji olsaydı mesela bilirdim ama yıllardır yediği içtiği aynıdır bana göre cildi kuruyor birde ben her gün duş aldırıyordm sıcak soğuk derken cildi kurudu gibi geldi bana göre havalardan çnkü bebeğimle ben aynı zaman snra cildimiz kurumaya başladı
Deniz06 incikko aynıları benim oğlumda da var. Çenesinde de var üstelik. Doktora gittik. Alerji şurubuna başlattı. Alerji bölümüne de gidin dedi. Bi tane krem önerdi birde kuruluğa karşı. Onu kullanıyoruz birkaç gündür azalmaya başladı.
yigiturasinannesi incikko aynısı htta daha fazlası oğlumda var 13 aylık oldu neredeyse doğduğundan beri yüzü kuruydu ve alerji dediler doktorlar. Yemedim yedirmedim testlerde çıkmadı 1 yaşında testte çıkmayınca pes ettim bıraktım alerjiyi ve nemlendiriyorum geçiyor. Kısacası vücuduna atmamışsa kakada değişiklik yoksa alerji değildir bence. Sadece yüzde varsa bol nemlendirin günde dört beş kere kurudukça sürün egzama olmuştur ve geçer