nurcanco aptamilin pronutra advance olanını kullanıyorum normal formülü yani. bağışıklığı destekleme özelliği de var çok memnunum. ilk aylarda da conformili kullanmıştık gazı olduğu için
Aylasrsn nurcanco hamgi siteden aliyosunuz ben nette bulamadim bi turlu sadece pronutro olan var yesilli ysziyla yaziyor
Btl25 Aptamil prosyneo kullanıyoruz alerji için ve bebeğim hiç ama hiç sevmiyo nasıl içircem bilmiyorum
Ozgullsylmz Aylasrsn internette de var ama ebebekten yada marketlerden alıyorum fiyatına göre ama eskisine göre daha pahalı 😔
Aylasrsn Ozgullsylmz internette pronutro advance yazinca cikmiyo. Sadece pronutro cikiyo yesilli yazilmis bulamadim ben hamgi sitede var biliyomusunuz
Ozgullsylmz Eslemina aynen çoğu yerde kalmamış internete skt için güvenemedim. Tadında bi değişilik yok bence bebeğim gayet güzel yemeye devam ediyor☺️
Kelebek02 Aylasrsn canım sakın normal aptamıl 1 ı alma ben aldım pişmanım aşırı gaz yaptı conformıl dıyolar onu bı dene benımkı de cok gazlıydı bebelac gold dedıler onu aldm suan kullanıyorum ıyı gbı
Aylasrsn Kelebek02 ben 2 numara aliyorum 8 aylk bebegim hala gazli. Bebelacta denedim ama kakasi yesil cikiyodu biraktim onu. Normal aptamil kabiz ve gaz yapiyomus cogu bebegi heralde ondan almicam ama yeni cikan aptamili denicrm heralde ish ise yarar
Ozgullsylmz Aylasrsn benm bebeğim 5aylık olduğu için 1 no mavi kullanıyorum . Sizin kaç aylık ? 6.aydan sonrası yeşil çizgili olan (mavi dedimde sürekli kendime göre konuştum kusura bakmayın)
Aylasrsn Ozgullsylmz benim bebegim 8 aylik bende mavi cizgili ariyorum nette😁 yesilli olarak bakiyim bide😁
Aylasrsn Ozgullsylmz buld nette yesilli bizimkisi aldim bakalim ish iyi gelir conformili begenmiyo cok balik kokuyo diye ish buda kokmuyodur cok