Kızlar bebeğim 10 aylık olacak kaşık reddi yaşıyoruz kaşığa ağzını açmıyor elimle verince açıyor mamaları falan da öyle yedirtmiyorum tabi zayıfladı baya bişey yediremiyorum 6 tane dişi birden çıkıyor bide onun da iştahsızlığı var ne yapsam çöpe döküyorum asla yemiyor