Elifinannesii_ benim kızım da 12 ay 25 günlük. Elinden tutunca gidiyor, koltuk kenarı - sehpa kenarına da tutunarak gidiyor. Eşimle karşıdan karşıya da yürütüyoruz ama yürüme arkadaşıyla gitmiyor korkuyor. Bazen farkında olmadan yürürken bırakıyorum kendi kendine gidiyor fark edene kadar, fark edince hemen salıyor kendini.
Daha hazır değil sanırım yürümeye
Vakti gelince mutlaka yürür elbet sağlıkları yerinde olsun da❤️🙏🏻