Antep27 Mervesehir de bir arkadaşım öğretmen o da öyle söylüyor çok soğuk mecburen eve gireceğiz ama abim var engelli ondan çekiniyorum diyordu. inşallah bir an önce geçsin burada bizde sizleri merak ediyoruz hep, yine uykusuz bir gece geçirdim çok uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum, sürekli meraktayız ne oluyor diye……