Nurgr çok geçmiş olsun hemşireyim ben de çocuk servisinde bu tarz durumlarda genelde 1 gece yatırıp çocuğu hastanede takip ediyoruz damardan serumla besleyerek duruma göre ertesi gün taburcu ediyoruz ama zehir hattını aradıysanız ve bu cevabı aldıysanız biraz bekleyin isterseniz içiniz rahat etmezse yine de acile başvurun tekrar geçmiş olsun