34+4 doğum yaptım oğlum 17 gün küvezde kaldı bugün 21 günlük memeyi tutamiyor silikon göğüs ucuyla emziriyorum yada sağıp biberonla ama sütüm azaldı ve yeterli gelmiyor sanırım emzirme + 30cc mama takviyesi yapmak istiyorum bugün mama aldım ama vermedim. Henüz bı çocuk doktorumuz olmadığı içinde soramadım illa prematüre mamasımı olması gerekiyor ? Mamanın üstünde doğumdan itibaren yazıyor 1 numara aldım ama bilemedim bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim ..