Minikerkegim biz biberin kullanmadık, 6.ayinda su vermek için aldım, ayni gruptan okuyup .. biberondan içindeki sıvı (mama,süt veya su) ters çevrilince akiyor yani bebek hiç çaba sarfetmeden ağzına besin geliyor .. sizin memenizi emmek için bir çaba göstermesi gerek ama nasılsa biberondan ağzına akıyor bebek biberonu tercih ediyor .. akıtmaz alıştırma bardağı küt kesim ve akıtmıyor.. küt kesimiyle anne memesine benzemiyor bebek meme ile alıştırma bardağını ayırtedebiliyor .. bu nedenle red yaşamazsınız..