Yarın bebeğimin doğum günü Allah nasip ederse bir yaşına basacak. Ama bunca ölüm varken bunca acı ceken insan varken kutlamak gelmiyor içimden. Ama sosyal medyaya bakıyorum bazı insanlar çok çabuk unuttu herşeyi. Biz mi çok hassasiz yoksa bazı insanlar mi çok kötü anlayamıyorum. Kutlamayacam doğum gününü acaba anı kalsın diye ne yapsam