Kızlar oğlum 4ay 8 günlük. 5 gündür aşırı huysuz, sürekli ağlıyor ve beslenmeyi reddediyordu. Bu sabah bezinde kırmızı noktalar görünce doktora gittik. Doktor her şeyine baktı hafif hırıltısı var evde hava verelim dedi. Eve geldik ama ağlaması asla geçmiyor. Ben de atak falan diyordum. Akşam fark ettim ki üst damağının her iki tarafında yaralar çıkmış. Ortası beyaz kenarları kırmızılı v3 oldukça büyük. Yavrum bence o yüzden huzursuz ve durmuyor. Doktoruma geç olduğu için yazamıyorum. Sizce ne kullanmalıyım, ne yapmalıyım da acısını hafifleteyim? Lütfen bilen biri cevap yazsın.