28 günlük bebeğim gaz sancısından uyuyamıyor sürekli ıkınıyor, kakasını yapıyor ama rahatlamıyor. Metsil damla günde 3 kez 10 ar damla kullandık ama fayda etmedi. Burda nurse harveys şurubun iyi etki ettiğini gördüm. Şurup mu daha iyi olur damla mı ? İkisi de aynı etkiyi gösterir mi ona göre hemen almak istiyorum. deneyimli olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim 🙏🏼🙏🏼