Sa23 hamazingten başka bişey kullanmıyorum bu durumda. Kızım doğdu 3. Günde pişik başladı. Ve her bezi kaka oluyordu, 40 güne kadar kakasız bez almadım altından. Bir gece 15 tane bez değiştirdim kakalı. Çok sık yaptığı için pişiği geçmedi neler denedim. Zeytinyağlı pamuklar mı, travazol mu, fito krem mi , hamazing en iyi gelendi ve tabi ki pamuklu suyla siliyordum. Gerçekten kanamalı, nokta nokta kızarıktı bütün poposu:(
Bir akşam hamazing sürdüm ve sabaha kadar hiç kaka yapmadı ve sabahında totosu geçmişti ben şok olmuştum. İnanılmaz bir iyileştirme. Hamazing derim başka da bir şeye gerek yok