Merhaba kızlar. Yardımınıza ihtiyacım var. Adetim gecikti ve sadece kahverengi akıntı gibi geldi. Sonra sanki adet sonrası gibi ne şişliğim var. Ne ağrım var. Akıntı da bitti. Hamile miyim acaba 🥲 bu arada kızım var 21 aylık ve tüp bebek sizce olabilir mi ? Olmuyor çocuğumuz diye korunmuyoruz da