Htc1821 canım bizde 2 ay 19 günlüğüz. Çizli bezleri iyiyse doyuyorsa sıkıntı yapma. Acıkınca kendi kalkıyor zaten, kaldırıcam emziricem diye şey yapma. Kilo alımı iyiyse sıkıntı değil. Doktorumuz bize böyle söyledi. Benim kızım geceleri kalkıyor emziriyorum uyuyor. Ama hiç kalkmadığı gecelerde oldu, bir İki kere. Sabah uyanıyordum bakıyordum hiç kalkmamışız 😂 sıkıntı olmaz yani korkma 😘