Benim de kimsem yok yakınımda kızım 9 aylık. Çok zor gerçekten birde düzen hastasıydanız çok daha zor.. Sonuç sol kolum boynum sinir sıkışması.. Benim kızım diş çıkarıyor daha yeni. Önceden 9,30 da uyurdu. Şuan tam 1 e kadar uyanık . Yatmadan calpol veriyorum bir kaşık o şekilde uyuyor. Belki agrısı vardır arada calpol verin rahatlatır. Kolay gelsin ne diyelim sağlık olsun..