Selinmom 16 mayıs doğumlu benim oğlumda. 4. Ay atağımız bitti ama uyku düzenimiz hala yerlerde sürünüyor. Daha doğrusu düzenden ziyade uyku reddi yaşıyoruz hala. Sabah 06.30da uyandı hiç uyumadı öğleden sonra 5e kadar mesela. Yarım saat uyudu ve ancak 1 saat önce uyutabildim tekrar. Gecede zaten sabaha kadar en geç yarım saatte bir uyanıyor. Diş mi desem iştahı falan gayet yerinde. Genel olarakta neşeli bir bebek aslında. Tek problem uyku anlayacağınız🤷🏼♀️