Merhaba güzel anneler öncelikle ülkece hepimizin başı sağolsun geçmiş olsun rabbim böyle acılar göstermesin inşallah.1 yaşında kızımın ayak tırnağı kırılmış ve biri batık şeklinde içeri doğru girmiş ne yapabilirim onun için belkide çok canı yanıyor acıyor bilmiyorum genelde mızmız bir çocuk olduğu için hemen hemen herşeye ağlıyor ama yeni fark ettim çözümü nedir