Merhaba kızlar ben sezeryan ile doğum yaptım 4 aylık bir bebeğim var hem mama hem emzirme ile besleniyoruz doğumdan bir ay sonra adet oldum şimdiye kadar 3 kere adet oldum ama bu ay gecikmem oldu baya emzirdiğm için kesilmiş olabilir mi böyle bi durum yaşayan var mı ? Adet olup sonra kesilebilir mi 🤷🏻♀️