Kızlar kizim yarın tam 2 yaş 🙏🌺 .. bugün son doz 2 yaş asimizi olduk huysuzluk hariç bir sıkıntı suanlik yok . Pramature bebek olmasina rağmen 1 yasa kadar kilolu bebekti 1 yıldır hem zayıfladı hemde almıyor bugün 12 kilo ve 84 cm geldi ..
Hemsiremiz 1.5 kilo bebek için çok iyi dedi ama boyu kısa gibi geldi bana çekçek heralde🤦🏻♀️ kızımla adaş bebisleriniz nasıl boy / kilo aslaaa kıyas değil kii maşallah derim 👌 birde d vitamini vermene gerek yok dedi saglikocagi artık ne alaka oldum … Test vermeden kii d vitamini 18 ayda düşüktü … Bilgisi olan varmıdır