Arkadaşlar bebeğim yaklaşık 4-5 ayına kadar çok güzel uyuyan bir bebekti sadece gece 1 veya 2 kere kalkardı. Gazlı bebek oldugu için ayakta sallayarak uyuttum hala öyle devam eder. Ayrıca Aşırı sessiz bir ortam olması lazım uyuması için. Sorun şu ki 5 6 aydır ben uyku nedir unuttum bebeğim resmen uyumuyor sürekli uyanıyor her yolu denedim her yolu hemde. Rutin yapmayı denedim gece emzirmeleri denedim sallamayı bırakmayı denedim. Uyku saatleri hep vardır akşam 8 dedik mi uyuruz ama bazen bir uyanıyor 3-4 saat tavan izliyor ağlamıyor sadece uyanık beni salla diyor bazen de kendini sıkıyor geriyor ayaklarını ve uykuya geçene kdar ayakları gergin oluyor. Ben artık yoruldum lütfen yardım edin.