Alptugba 2 gün önce de post acmistim ama fazla cevap alamadim 8 aylik oğlum artik mamayi reddediyor basindan beri sma kullanıyoruz severek iciyodu ama son günlerde sadece uyurken iciriyorum oda en fazla 60 cc iciyo bi akil verin mama değişikliği yaptım bebelac gold onu da icmedi başka hangi mama yi deneyebilirim morelim cok bozuk ne yapicagimi sasirdim..😥😥
Emirimiz Alptugba canım geçici bir dönem İnan bana benim bebeğim 60 cc bile içmiyordu öğütüyordu biberonu görünce kafayı yiyecektim maşallah düzeldi şimdi
iraz90 Alptugba bizde 4.ayimizdan beri ayniyiz meme reddetti mamayida az iciyor 6.ayimiza girecez hala en fazla 90cc iciyor oyaliyorum gezdiriyom oynatiyom bidaha veriyorum oyle bitirtiyorum yani bir mamayi 1 saatte anca bitiriyoruz sabredecez bakalim
Betmuncur Alptugba benim de sütüm yeterli gelmediği için kilo alamadı oğlum o yüzden mamaya başladım kilo alımı gayet iyi çok şükür aptamil kullanıyorum ben
Alptugba Emirimiz Ayyy Allahm su yaziniz bile beni o kadsr sevindirdi ki🤲🏻 inşallah gecer cidden cok zor bi durum artik sinirden ağlamaya basladim 😪
Alptugba iraz90 Sabrediyorum ama en cokta üzülüyorum bu duruma sabahtan aksama kadar bjsey vermesem AC ac durucak öyle 😣
Emirimiz Alptugba geçer İnan bak kafayı yiyodum hiçbirşey yemiyordu şimdide doyuramıyorum ne yesem bana bakıyo üzerine düşme zorlama hatta herkes zayıflamış dedi o dönem sanki hep kilo alacakmış gibi
Alptugba Emirimiz İcin de zararli olan maddeler varmis tam olarak bilmiyorum ama bi arkadas post acmis daha yeni
2YildizAnnesi Alptugba benimki de 4 aylik, 7 haftadir öyle. Sabrediyorum, uyudugu her anı yakaliyorum mecbur. Doktor yakinda ek gida ya baslamami önerdi..
NurDemir Similac olabilir cnm.Kızıma 2 numara mamaya geçince sma aldım az içiyordu,bebelac gold ağzına bile sürmedi.Similac aldım bayılarak içiyor.burda bir bayan daha yazmıştı bebeği similacı çok severek içiyormuş