Tazecikbirannecik boy uzama takibi yaşında doğum boyunu min. 25cm ve üzeri geçtiyse normal şeklinde takip ediliyor her ay standart bi uzama beklenmiyor demişti doktorumuz,büyümeyi kilodan takip ediyoruz dedi. Benim oğlum 4 aylıkken 62 cmmiş sonraki 2 ay 1cm uzadı fakat uzamaması gereken 11.ayında birden 5cm uzadı, şimdi 13aylık 82 cm oldu şükür sağlıklı korkmayın🙏🏻