Elifzumraaa Bebeğim 10 aylık. 4 gündür geçmeyen öksürük başladı ve giderek şiddetleniyor. Doktora götürdüm alerjik dedi şurup vermedi. Doğal yollarla nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz 🤧😏🙁
Ecesultann Elifzumraaa annem bize tatlı kaşığına toz şeker koyup üstüne zeytinyağ döker gece yatmadan verirdi çokta iyi gelirdi geçen arkadaşımın kızı aynı bu şekilde olunca ona söyledim yaptı hemen geçmiş ama daha 10 aylık olduğu için şeker sıkıntı olabilir ama istersen çay kaşığı ile deneyebilirsin
Cokteyzeyenianne Elifzumraaa kuru dut üstüne sıcak su koy beklet sonra içir çok sağlıklı ki 10 aylık olduğu için o dutları da yedirebilirsiniz
Birpamugunannesi Benim bebeğimde 2 aylık aşırı öksürüyor bana ezilmiş sarımsağın üzerine zeytinyağı döküp beklet bebeğin ayak altına sürüp çorap giydir geçer dediler
Pofudukailesi Birpamugunannesi benimde 2 aylık bebeğim var ctesi günden beri öksürük var higggg diye tıkanıyor gibi surdunuzmu sarımsaklı yağı daha küçük ya bilemedim sürülür mü korkuyorum bı tepki yapar diye balgamlı öksürük var
Yarennyagiz Pofudukailesi oğlum 3 ay 6 günlük çok balgamı öksürüğü var doktor hava ver dedi sadece serumfizyolojik su ver ilaç katma dedi bu sefer 5 ml döküyorum makinaya hava şeklinde veriyorum geçen ay yani 2 aylıkken de böyle olmuştu hava vermiştim düzelmişti 2 aylıkken 3 ml veriyodum suyu belki hava vermek iyi gelebilir
Birpamugunannesi Pofudukailesi denedim şükür denediğim gün etkisini gösterdi üç gün üst üste gece yatmadan sürdüm bebek olduğu için balgamı kakasıyla çıkardı rahatladı çocuğum
maysa-19 Elifzumraaa o pekmez alerjik öksürüge bişey yapmıyor bende denedim pekmez tereyağı ogurtup balgam çıkarmasına yardımcı oldu sadece
Pofudukailesi Birpamugunannesi burun tıkanıklığımiz geçti şükür 🤲🧿 ama balgamlı öksürük hala var burnunu temizlerken öksürüyor balgam Bogazina yapışıyor cocugumun o da oksuruk gıcık yapıyor yarın denicem sarımsaklı yağı