Kızım 20 mayıs doğumlu neredeyse 9 ay olacak
Bir haftadı yanaklarında ve çenesinde kızarıklık ve yanma var
Doktorumuza fotoğraf gönderdik bebeklik egzaması dedi
Tahin pekmez veriyorm bir haftadır ondan mı acaba
Tarhana çorbasda yaparmış
Gıdasal birley mi yoksa dışardan bir etki mi halıda falan yuvarlanıyor bu ara
İnşallah geçer
Doktor bir karışım verdi gliserin vazalin anvanteni karıştırıyormuş eczacı
Yarın alıcam
Banyodan sonra daha çok oldu
Siz neler yaptınız geçti mi
Kaşıntısı yok ama yanıyo
Kafasında da konak gibi şeyler var