edabolukbasi oğlumun başı çok sıcak geliyor ateşi de yok ama anlamadım böyle mi oluyor yaşadınız mı daha önce
Durunun_annesii0 edabolukbasi bize aynı şekilde 1 hafta önce başı ve ensesi sıcak geri yeri iyi ateşine baktık normaldi en son 37.9 oldu direk acile götürdük boğazında enfeksiyon başlamış eşim hastaydı ondan oluk büyük ihtimalle sizde geçmezse götürürsünüzolmazsa sık sık ateşini ölçün bizde sadece ateş vardı başka bir belirtide yoktu bu arada takipleyin biz 5 6 saat takipledik öyle götürdük
Elifnesli edabolukbasi genelde dış cikaracaklari vakit öyle oluyor. Benim bebegimde başı atesli olup vucudu normal o vakitler dış cikardi hep yada tam tersine başı soguk vucudu sicak bı bölge sicak oluyore. Eğer hastalik durumu yoksa distendir
edabolukbasi Durunun_annesii0 etrafımızda hasta kimse de yok zaten çok fazla dışarıda çıkmıyoruz köye gidiyoruz arada bir geçenlerde gözüne parmağını sokmuştu gözü kızarır gibi oldu acaba ondan mı kaynaklanıyor bilemedim
Boncuk1421_ Benim kızımda başında elleri ve ayakları ateşleniyor başında olmuyor .o yüzden başına bakmam ilk ayaklarına ellerine bakarım . Bi kere hastalanmıştı başıma bakıyorum normaldi .bi ölçtük 39 derece çıktı .her bebeğin farklı galiba
Aseldlbs Benim kızımında 2. Ayından sınra sürekli başı sıcak vucüdu normaldi doktorlara sordum normal bi durum dedi ama tabi rakipli doktorunuza sormanızda fayda var