FERAYEs Bugün nimenrix yaptırdık bir doz 13 aylıkken bir doz daha yapılacak birde bexsero var o 7 aylıkken yapılacak 3 doz olacak ama halâ kafamda soru işaretleri var yaptırıp sıkıntı yaşayan oldu mu?