Seross10 Oğlum 16 aylık çok az anlamlı kelimesi var onları da 15 aylıkken söylemeye başladı. Anne, baba, nene, mama, havhav bu hafta karga demeye başladı. Pencereden bakıp ağaçlara konmuş kargaları gösterip ciddi ciddi karga diyor. Anneyi de çok sıkıştığında der, bir şeyi çok istiyorsa ama vermiyorsak falan artık son çare annee diye haykırıyor. Geçtiğimiz ay doktoruna da danıştık ve gayet normal bu kadar kelime bu aylar için dedi. 13 aylıkken de kelimesi yok diye söylemiştim doktoruna, ona da normal demişti.